woensdag 1 juni 2011

100% design

Afgelopen weekend ben ik naar 100% design in Rotterdam geweest. Ik heb weer een paar mooie nieuwe ontwerpen gezien.



Ik ben nu al fan van dit tafeltje. Het is ontworpen door Studio Niels & Sven, maar helaas nog niet in productie. Ik hoop dat ze snel een producent vinden, ik heb er wel een plekje voor in huis!

De ronde lamp van David Trubridge kende ik al wel, maar er is nu een variant waarbij de binnenzijde gekleurd is. Het geeft een leuk effect. De hele grote druppel is nieuw. Ook erg mooi.

Nog wat meer sfeer van 100% design:


De lampjes van Stephan Siepermann vind ik erg grappig: 0 watt, 0 volt! Ook de highteatable vind ik leuk bedacht en omdat ik altijd voor kleur val, ook een foto van de stoeltjes van lonc.


100% design was in de Van Nellefabriek. Daarover een andere keer meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten