vrijdag 24 juni 2011

heel veel Italiaans lekkers

Vlak bij mij in de buurt, in Hedel, zit een groothandel in Italiaanse producten: Silletti. Ik was al zo lang van plan om daar eens naar toe te gaan, maar het kwam er maar niet van. Laatst ben ik er dan eindelijk geweest. Ik had me er al wel een beeld van gevormd en zag schappen vol met prachtige producten voor me. Dat viel helaas een beetje tegen. Het was echt een groothandel-groothandel: enorme stellages met hoog opgestapelde dozen, dozen en nog eens dozen. Maar, toen ik mijn beeld had bijgesteld aan de werkelijkheid, was het heerlijk om daar rond te lopen en in die dozen te zoeken! Daar kwamen de lekkerste producten uit tevoorschijn. Heel veel bijzondere pasta's bijvoorbeeld. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is in pastavorm te krijgen! Ook veel keuze uit wijn, risotto's, olijven, olijfolie, balsamico en andere lekkere dingen waar die Italianen zo goed in zijn. We werden ook erg vriendelijk geholpen. Natuurlijk kon ik het niet laten om foto's te maken. En als ik zo die foto's bekijk, was het toch weer een erg kleurrijke dag! Kan ik toch mijn beeld weer bijstellen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten