vrijdag 15 juli 2011

Op voorraad!

Een avondje rondkijken op internet levert vaak leuke dingen op. Zo kwam ik bij de site van Mikkili waar ik deze mooie bewaarpotten zag. Ik had ze al eens eerder in een tijdschrift zien staan, maar wist niet waar ik ze kon kopen. Vind ze erg mooi.



Op dezelfde site zag ik ook deze kandelaarvaas; een combinatie van beide. Ook heel mooi en vooral bijzonder.


Het blijkt dat Louise Campbell beide producten heeft ontworpen. Dat is dan wel weer toevallig dat mijn oog op 2 ontwerpen van haar valt. Maar waar kende ik haar naam nog meer van? Ik heb nog eens verder gezocht. Deze kandelaar is ook van haar hand. Heel mooi ook weer. Het is duidelijk dat de stijl van Louise Campbell mij aanspreekt! Tot slot ontdekte ik nog dat ze deze doosjes voor Stelton heeft ontworpen. Het zijn prototypes. Ik hoop dat ze daadwerkelijk in productie worden genomen!



Grappig is dat altijd en vast ook heel herkenbaar: als je een beetje gaat rondkijken op internet rol je altijd van het een in het ander. Leuk!

De foto's heb ik van de sites van Mikkili en Louise Campbell.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten