maandag 17 oktober 2011

lekker badderen

Jaren geleden zag ik eens een foto van de Bathboat van Wieki Somers. Ik was er direct door gefascineerd: zo'n mooi idee om een boot binnenstebuiten te keren. Gelukkig heb ik dit bad ook een keer met eigen ogen kunnen bekijken tijdens een expositie van haar werk in het SM's in Den Bosch. Het is leuk om eens op de site van Wieki Somers te kijken naar haar andere ontwerpen.

Tijdens Inside Design 2010 zag ik nog een bijzonder bad. Het doet mij denken aan een soort badstoel of badfauteuil. Nou is in bad zitten al heel relaxed, maar door de gekozen vorm wordt dat nog eens benadrukt. Ik weet helaas niet meer wie hem heeft ontworpen (het was een afstudeerproject herinner ik mij), maar vind het leuk om beide baden naast elkaar af te beelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten