maandag 21 november 2011

heel veel film

Vrienden van mij organiseren ieder jaar een filmweekend: het Laan movie weekend, ofwel LMW. En ieder jaar kijk ik er weer erg naar uit, zo bijzonder vind ik het. Het begint al met de uitnodiging die altijd erg mooi is vormgegeven. Wat zou het thema zijn (dit jaar Girlpower), welke films hebben ze geselecteerd? Ieder jaar is er ook een filmquiz, wordt de LMWplataan voor beste film van dat weekend uitgereikt en is er natuurlijk veel gezelligheid met alle mede LMWbezoekers.




Ik heb weer erg genoten. Dankjewel voor dit bijzondere weekend!

Oh, en voor een filmtip: ik vond exit through the giftshop erg bijzonder. Een documentaire (of was het nou toch een in scene gezette film?) over en door de mysterieuze kunstenaar Bansky.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten