zaterdag 24 december 2011

twitterveiling

Gisteren werd een Bossche twitterveiling gehouden waarvan de opbrengst naar Serious request gaat. Ik zag op een gegeven moment een paar berichtjes over deze veiling langskomen en vond het eigenlijk wel leuk om mee te gaan bieden. Ik had mijn zinnen op een mooie kookpot van Oxo woonwinkel gezet - black pottery, maar er was iemand met precies hetzelfde plan. Grappig om zo via twitter tegen elkaar op te bieden en -waar het om gaat- natuurlijk alleen maar beter voor het goede doel!

Vandaag mocht ik mijn bijdrage gaan brengen en kon ik mijn kookpot ophalen. Ik was erg verrast toen ik zag dat het zelfs heel mooi ingepakt was. Op deze manier is het helemaal leuk om mee te doen!

Er is uiteindelijk 1200 euro opgehaald; een mooi bedrag. Goed initiatief om de twitterveiling te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten