donderdag 16 februari 2012

Object Rotterdam

Bij object Rotterdam afgelopen weekend heb ik veel moois gezien; een combinatie van kunst en interieur met veel bijzondere en nieuwe ontwerpen. Een impressie.

Een boekentafel van Richard Hutten. Leuk, eerder had ik al eens een boekenstoel van hem gezien. Het wachten is op een boekenkast?


Kauwboy van Manon van Trier, hier moet je echt even langer naar kijken.


Mooi keramiek van Judith Bloedjes.
Ik vind haar ontwerp waarmee je een paar losse takken in een vaas mooi uit kunt laten komen prachtig, overigens: zowel in de vaas als aan de muur!

Dit werk van Jorge Bakker intrigeerde mij. Wat zijn het? Wortels? Dobbers? Dobberende wortels? Of dan misschien wortelende dobbers? Het lijken allemaal eilandjes, sommigen zelfs heel vol met allemaal kleine poppetjes. Met een andere objectbezoeker raakte ik hierover in gesprek en we hebben leuke details in het werk gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten