woensdag 25 mei 2011

ik zie ik zie

Een ixxi!



Ik vind deze ixxi's ontzettend leuk. Je maakt er je eigen kunstwerk mee. Eerder had ik de ixxi's al gezien in het Brabant Huis tijdens de Dutch Design week. Toen vormden ze het meetingpoint voor de provincie Noord Brabant. Maar je kunt ze dus ook gewoon aan de muur in je eigen huis ophangen. Eén grote foto of meerdere foto's als collage. Ik heb al eens een ixxi cadeau gedaan. De ontvangers zijn nog aan het puzzelen; zoveel mogelijkheden! Ik zag op de website van ixxi dat ze nu ook over een beeldenbank beschikken. Daarin zijn mooie foto's opgenomen en, in samenwerking met het Rijksmuseum, ook schilderijen.


Het Brabant Huis tijdens de Dutch Design Week 2009.

De ixxi is ontworpen door Studio Parade. Ook leuk om die website te bekijken, zij maken meer moois!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten