donderdag 13 oktober 2011

Een nomadisch bestaan?

Ik kom momenteel weer veel berichten tegen over de komende Dutch Design Week en moet daardoor ook weer terugdenken aan de DDW 2 jaar geleden waar ik een prachtige tafel zag: de Nomad tafel, ontworpen door Jorre van Ast voor Arco. Op dat moment was ik ook echt op zoek naar een nieuwe tafel en had er ook al veel bekeken, maar geen enkele had nog mijn volledige goedkeuring. Deze tafel vond ik direct erg mooi: de fraaie ronding aan de onderkant en ook de wijze waarop de poten zijn bevestigd -geschroefd- vind ik bijzonder. Hij is groot, maar hij oogt heel rank. Dit moest hem worden! De tafel bleek overigens zo nieuw dat in eerste instantie zelfs nog niet helemaal duidelijk was of hij al in productie was genomen. Inmiddels staat hij dan bij ons in huis. Iedere dag weer vind ik hem nog mooi!



De foto's heb ik van de site van Arco. Grappig dat bij de beschrijving van de tafel staat: "rank en handig, ideaal voor bijvoorbeeld jonge cosmopolieten met een nomadisch bestaan." Nou, in een druk gezin met 3 kinderen op een vast honk past hij ook erg goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten