zondag 9 oktober 2011

kookkunst

Een paar keer per jaar ga ik met een groep vriendinnen koken. We hebben daar een erg leuke plek voor gevonden bij het Italiëpunt in Den Bosch. Onze kok Jan -Giovanni- bedenkt de gerechten en helpt ons bij de bereiding. Het zijn avonden waar ik echt naar uit kan kijken; zo gezellig en zo lekker ook! Dit weekend was er weer één en ik heb weer zo genoten. Ik was trots op de gerechten die we hadden klaargemaakt en heb ook weer de tranen over mijn wangen gelachen. Deze keer was een beetje speciaal omdat ik een kadootje kreeg; voortaan kan ik zelf thuis ravioli maken. Dat heb ik natuurlijk meteen uitgeprobeerd met mijn hulpkokkies. We hebben lekker staan kneden en rollen en het resultaat was heerlijk! Tja, en toen bedacht ik dat ik het ook wel leuk vond om er een blogje van te maken. Dus hierbij de foto's "van meel tot ravioli gevuld met spinazie en ricotta". Dames, ik hoop op nog veel heerlijke avonden met jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten