zaterdag 3 december 2011

1, 2, 3, 4 ... 10.000!

Vandaag iets bijzonders: een blog over mijn eigen blog. Ik zag dat mijn blog inmiddels meer dan 10.000 keer is bezocht! Ik kan dat bijna niet geloven. In april van dit jaar ben ik met mijn blog begonnen. Eigenlijk had ik niet zo'n duidelijk idee over hoe het er uit moest gaan zien. Ik wilde gewoon graag gaan schrijven over de mooie dingen die ik om me heen zag en die mij raakten. Wat is het dan leuk als anderen mijn ideeën, vondsten en foto's ook met plezier bekijken. Ik had me echt niets mooiers voor kunnen stellen dan dat ik met mijn blog ook anderen inspireer!

Het is ook een beetje toevallig dat mijn blog "iedere dag iets moois" heet. Ik realiseerde me pas wat dat eigenlijk betekende toen ik de naam al had vastgelegd: iedere dag iets moois opschrijven. En weet je wat nou zo leuk is: dat kost me absoluut geen moeite! Er is echt zoveel moois en vaak zit dat ook nog eens in kleine dingetjes die mij echt heel gelukkig kunnen maken.

Ik heb me voorgenomen om in ieder geval 365 dagen lang iedere dag iets moois op te schrijven en ik hoop dat ik daarmee ook anderen kan blijven inspireren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten