woensdag 20 april 2011

iris

Nee, dit is niet weer een stukje over bloemen. Het gaat nu over grafische vormgeving; daar heb ik ook wat mee. In Parijs is een winkel die Iris heet met een mooi logo. Mijn dochter heet ook zo, dus natuurlijk zijn we er even naar binnen gegaan. Nou konden we een paar hele dure schoenen kopen (de naam Iris staat voor kwaliteit!), maar gelukkig was de schattige: "Je m'appelle Iris aussi" ook goed. Ze kreeg zonder die schoenen een hele mooie tas mee. Dochterlief is erg trots op de tas. Dat is dan weer jammer voor mij, want ik zou hem graag verknippen en inlijsten. Misschien moet ik maar eens een poster laten drukken van deze foto.


Ik vind het leuk als letters op een bijzondere manier worden gebruikt. Neem nou de Kunsthal in Rotterdam. Ooit goed gekeken naar hoe dat geschreven is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten